Translate

czwartek, 28 lutego 2013

Chocolate lips

No siema! Nie wiem, czy już o tym wspominałam, ale uwielbiam futra! Nie dość, że są super ciepłe to jeszcze są bardzo kobiece... ekhm... przepraszam, może jednak powinnam była napisać: eleganckie. Dlaczego się poprawiam? Spójrzcie chociażby tutaj: Kris Jamróz albo tu: VANITAs. To zdecydowanie najczęściej odwiedzane przeze mnie blogi prowadzone przez mężczyzn.
Jeśli chodzi o moją dzisiejszą stylizację, do futra postanowiłam założyć równie elegancką koszulę i biżuterię, jednak, żeby nie było tak banalnie, "rockowego" akcentu nadają buty z ćwiekami i mocne, czekoladowe usta oraz nieodłącznie: tunele.


futro (fur), koszula (shirt) - Second Hand
spodnie (pants) - Zara %
buty (boots) - Primark
naszyjnik (necklace) - H&M
kieł (earring)  - Aldo



8 komentarzy:

  1. za reklame serdecznie dziekuje. Wasze outfity rownie bardzo mi sie podobaja^^

    OdpowiedzUsuń
  2. to futro z sh? w życiu bym nie powiedziała!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo woooow !!!! jestem pod wrażeniem - pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są bardzo fajne :) obie świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w futerku ! uwielbiam takie perełki z sh <3
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam http://myownfashionworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz ! Też uwielbiam futra :D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty świetne, jak i zresztą cała stylizacja :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie całość, a futro mega <3 też uwielbiam futra !

    OdpowiedzUsuń