Translate

czwartek, 21 lutego 2013

CAMO PANTS


Motyw moro jest ostatnio bardzo modny, a jestem jego wielką wielbicielką. Mam już małą kolekcję ubrań w tym wzorze. Nawet na tegorocznego sylwestra byłam przebrana za soldier girl :) Bardzo podobają mi się połączenia tego motywu z kobiecymi, eleganckimi ubraniami. Mój cały zestaw jest bardzo prosty, czarny klasyczny płaszcz, czarna bluza, czarne botki. Uważam, że właśnie te spodnie czynią cały strój ciekawym, a żeby nie było za nudno założyłam mój ulubiony dodatek ostatnio-złoty łańcuch.
Spodnie Zara
Bluza Zara
Płaszcz Allegro
Botki  H&M
 

13 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz :)
    świetne połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Na serio świetny blog !
    Zaparszam na mój : http://modowyszpital.blogspot.com/
    Mam nadzieje , że się spodoba . Miło by było gdybyś dodała komętarz lub di obserwatorów .
    Z góry dziękuje . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne masz nóżki, świetnie się na nich prezentują te legginsy :) dołączam do grona obserwatorów !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanką moro, ale łańcuch i płaszcz to cudeńka. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawienie <3 i dołączam się do pytania : skąd naszyjnik ? :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawienie i świetny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń