Translate

środa, 30 stycznia 2013

Quilted jacket

Stylizacja niczym niewyróżniająca się, bardzo prosta, idealna na dzień kiedy brak nam pomysłów i kreatywności. Gdyby nie kilka elementów ożywiających ją byłaby bardzo szara i nudna. Czerwone buty i szminka dodają trochę koloru i idealnie współgrają z czernią, a złoty łańcuch rzuca się w oczy. Pikowane rzeczy są ostatnio bardzo modne. Swoją kurtkę, kupiłam za 29 zł w PEPCO, w którym znalazłam się przypadkiem. Chyba zacznę częściej wchodzić do takich dziwnych sklepów bo czasami można znaleźć w nich perełki.

kurtka PEPCO
spodnie SH
łańcuch NEW YORKER

9 komentarzy:

  1. You look amazing. i love this outfit

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty masz nieziemskie! :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka jest zajebista, a Twoja uroda powala!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja w sam raz na co dzień ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. o nieee, ta kurtka jest świetna! dawno kupowana? i pięknie wyglądasz, wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurtkę kupiłam jakieś 3 miesiące temu. Dziękuję bardzo.

      Usuń
  6. Nie rozumiem dlaczego tak proste stylizacje nazywane są 'zwykłymi','nudnymi' - jak dla mnie są najlepsze, jeżeli każda część jest dobrze wykrojona. Cudna pikowana kurka, zazdroszczę naszyjnika. Całość świetna!!!

    Hot Magenta Blog

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń