Translate

środa, 16 stycznia 2013

Fur vest

Zima, Zima, Zima. Lubię ją tylko ze względu na jazdę na nartach bo jeśli chodzi o ubieranie się na mróz naprawdę tego nie znoszę. Jestem strasznym zmarzluchem i ciężko jest mi znaleźć coś, żeby było jednocześnie ładne i ciepłe. Tutaj mam na sobie kamizelkę futrzaną, nałożoną na skórzaną ramoneskę, w której wcale nie było mi ciepło. Na niskie temperatury niestety nie nadaję się. W zimie najchętniej ubierałabym się tylko na czarno ale, żeby nie być zbyt nudnym założyłam spodnie z motywem wężowym, które ożywiają całą stylizacje. Na głowie mam kapelusz z Zary nadający ciekawego charakteru. Mogłabym go nosić cały czas.






 

13 komentarzy:

  1. Genialny look! Ostatnio chciałam sobie w Zarze kupić ten kapelusz, ale niestety nie było już mojego rozmiaru... teraz tylko utwierdziłam się w przekonaniu że muszę go sobie nabyć bo cudownie się prezentuje i wcale się nie dziwie, że nosiłabyś go non stop :)
    podrawiam,
    Ania z ayayay-team.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw :P kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie ! kapelusz i płaszczyk <3 zapraszam Cię do siebie , po inspiracje :)http://www.e-glamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie :* a Skad torebka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw fantastyczny. Chętnie podebrałabym Ci z garderoby każdą jego część. Począwszy od spodni i futerka, a zakończywszy na kapeluszu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. boski zestaw ;) bardzo inspirujący

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz:) Piękny kapelusz:) Uwielbiam futerka, ale faktycznie musi być znośna temperatura ;) Obserwuję i zapraszam do siebie!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, do obszerniejszej góry dopasowany dół. I fajnie kontrastuje z jasnymi włosami. Zapraszam do mnie marionmvictoria.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylówka! :D
    Obserwuję i zapraszam do nas do rewanżu:
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtunia, zestaw wygląda naprawdę ciekawie ;)
    zapraszam : http://fatalaszek96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz :) kapelusz cudowny !

    OdpowiedzUsuń