Translate

środa, 21 listopada 2012

Red sweatshirt

Po dość długiej przerwie nareszcie dodaję posta. Od czasu kiedy na zewnątrz zrobiło się zimno w mojej szafie przybyło cieplejszych ubrań, a głównie bluz. Są one ostatnio niezwykle popularne. Marzę o tej zielonej KENZO z tygrysem. Na razie jednak muszę pocieszyć się pikowaną bluzą z ASOS, która jest głównym elementem mojej stylizacji. Połączyłam ją ze spódniczką w panterkę a właściwie sukienką, creepersami i dość wyraźną biżuterią . Mam wielką słabość to motywów zwierzęcych na ubraniach . Panterka i wężowy wzór to zdecydowanie moje ulubione.








bluza (sweatshirt) ASOS
sukienka (dress) ZARA
creepers http://www.sequinshoes.pl/
torebka (bag) ZARA
 
Asia.

3 komentarze:

  1. Zestaw bardzo mi się podoba, bluza jest genialna!!


    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny look, sama chciałabym mieć u siebie w szafie taką bluzę :) pozdrawiam
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  3. cool necklace
    Lucia
    http://luciasloves.blogspot.co.uk
    X

    OdpowiedzUsuń