Translate

sobota, 20 października 2012

Tuscany

Właśnie wróciłam z przecudownej TOSKANII, gdzie spędziłam ostatnie pięć dni zwiedzając urocze miasteczka ze ślicznymi, wąskimi uliczkami, wszechobecnymi okiennicami i wiszącym nad głową praniem. Te wakacje, mimo, że już w październiku, będę kojarzyć z piękną pogodą, widokiem winnic w blasku zachodzącego słońca, a także smakiem past i wina chianti, serwowanych na każdą kolację. 

W związku z bardzo przyjemną temperaturą, mogłam też ubrać się tak jak kocham najbardziej: w koszulę i długą czarną spódnicę, bez zbędnych kurtek, swetrów, szalików czy płaszczy. Moje ubranie postanowiłam wzbogacić dość ciężkimi butami ze złotym zdobieniem, które współgra z printem na koszuli. Z racji wystarczającego już przepychu, biżuterię ograniczyłam jedynie do delikatnej złotej bransoletki. 














KOSZULA (shirt) - H&M
SPÓDNICA (skirt) - ? (wcześniej należała do mojej Mamy : )
BUTY (shoes) - STRADIVARIUS



Pozdrawiam, Magda ; )

15 komentarzy:

  1. wow! przepiękne widoczki.... zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toskania, idealne miejsce do zwiedzania w czasie jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoki! Zazdroszczę jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobał mi się twój blog, więc dodaję do linków <3 www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! me encanta la camisa y el toque de los botines!
    un abrazo
    enzolovers

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fantastycznie ;) sama bym z chęcią skusiła się na takie buty. są z tej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! ; )
      Tak, buty co prawda kupiłam pod koniec sierpnia, ale są z kolekcji jesień/zima. Powinny być jeszcze w sklepie ; )

      Usuń
  7. Lovely blog!! Would you like to follow each other on gfc and fashiolista??
    STEPHILà CREATIONS-MYFASHIONBLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne miejsce na zdjęcia :)
    wspaniale wyglądasz :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. great photos)
    http://karina-secret.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. me encanta tu look
    estas genial
    pasate por mi blog

    http://lornea.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. you are nominated in my blog
    kissesss

    http://dreamsvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń