Translate

czwartek, 4 października 2012

MINTY MINT

Odkąd za oknem temperatura zaczęła spadać, w mojej szafie swetry przybrały na znaczeniu. Są ciepłe, wygodne, a poza tym, czuję się w nich bardzo swobodnie. 
W dzisiejszej stylizacji, to właśnie SWETER jest głównym bohaterem. 
Niby nic nadzwyczajnego, sweter jak każdy inny... a właśnie, że nie! Urzekł mnie jego kolor oraz guziki na plecach, które czynią go niezwykle wyjątkowym.
















SWETER (sweater) - ZARA
SPODNIE (pants)- H&M
CREEPERSY - NEW LOOK
NASZYJNIK (necklace) - H&M
SREBRNY KOLCZYK (silver earring) - ALDO

Magda

6 komentarzy:

  1. Przepiekny sweter, a creepersy juz od dluzszego czasu planuje zakupic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam sweter, właśnie dodałam z nim post :) Ale jednak bardziej mi się podoba w bezowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń